reklama

Veterné vretená

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Fúkaš a fúkaš

ty čo nepoznáš

dňa ani hodiny

obdobia či roku

fúkaš a fúkaš

a ja sa vraciam sám

v tento nočný čas

opitý a slabý

kráčam pustou ulicou

a lampy už dávno zhasli

a psy ukryté v búdach

sladko spia

a ty stále fúkaš a fúkaš

ty čo lámeš stromy

a strechy kradneš nám

aby si ukázal, že nie je

takej istoty čo by nás

zastrešila a fúkaš

a fúkaš a duješ a duješ

ty čo drvíš konáre

pretože máš chuť a potrebu

zničiť niečo krásne

poď do mňa, poď

ukáž mi svoju silu

polám ma, polám

nasýť ma monzúnom

alebo si len ľahký vánok?

čo rád hladí dievčenské

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ramená a češe neposlušné

vlasy malým ďietkam

keď bezstarostne šantia

sa na ihriskách

no poď do mňa ty chudák,

aj ja chcem spoznať silu

tvojich rán, zraz ma na kolená

a ukonči túto frašku, alebo

snáď nemáš guráž na to

aby si ma dorazil, len fúkaš

a fúkaš a duješ a duješ

a ja ledva prešľapujem

z nohy na nohu a

jazyk sa mi pletie

a myšlienky sa mi pletú tiež

a srdce s dušou sa mi pletie

ale to už ty asi vieš...

pomaly vidím bránu

svojho domu

tak nabudúce

tu budem asi tiež

keby si mal chuť

na rozhovor.

Lukáš Kovalčík

Lukáš Kovalčík

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bolo leto 89 Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBásnePoviedkyTexty in English

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu