reklama

O próze, sraní a Nostalgii

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po odohratom

punkovom koncerte

v Bánovciach

nad Bebravou.

V ubytovni Nostalgia,

o druhej ráno

ma silno stislo

a nemyslím tým

pri srdci...

keďže naša ubytovňa

bola skôr squat

ako hotel...

dožadovať sa

toaleťáku

bolo zbytočné.

Po neúspešnom

hľadaní niečoho

vhodného, som

sa uchýlil k

tomu, že musím

použiť svoj

starý zápisník.

Ako som

dokončil potrebu

tak som v ňom

nostalgicky listoval

a hľadal vhodný

materiál, až som

našiel jednu svoju

starú poviedku

a s tou som

si utrel riť...

ako som splachoval

a pozeral do misy, tak

to mnou celé prešlo

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

a napadlo mi,

že jedna éra

sa končí

a my sa musíme

pohnúť z miesta.

Za oknom padal

zvláštny, januárový

dážď a bohovia mali

bizarný zmysel

pre humor.

Lukáš Kovalčík

Lukáš Kovalčík

Bloger 
  • Počet článkov:  53
  •  | 
  • Páči sa:  0x

bolo leto 89 Zoznam autorových rubrík:  NezaradenáBásnePoviedkyTexty in English

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu